Home Universal Translator

Svenska spelare, se hit.

Jag vet inte hur många vi är som spelar i Sverige, spännande att se det om inte annat😀

Comments

  • Jag är inte svensk, men jag lär mig svenska.
    Jag vet atminstone två person som spelar, en av dem bor i sverige :)
  • Coolt! Inget krav att vara från Sverige om man kan språket😀 Då finns det minst 2 personer som skulle förstå om jag skrev svenska svordomar i chatten, bra att veta😜 Varför lär du dig svenska, om det är ok att jag frågar?
  • Jag tror att det kunde vara på grund att han kanske är som jag, en finländare - vi ju har obligatorisk svenska i skolan :smiley:

    Ochd Gaois du kan nu säga att de är för mindst tre personer som skulle förstå :wink:
  • Ah, coolt! 🥇
  • 4 personer som förstår :)
  • Haha, värsta samlingen ju. Kul att jag hade fel om att det inte skulle finnas någon.
  • [SJ] Admiral Aki[SJ] Admiral Aki ✭✭✭✭
    edited November 2017
    Jag lär mig eftersom jag har alltid ville att vara tvåspråkig och svenska är lätt för en engelskman! Också mitt företag arbeter med en företag i Sverige, så jag tänke lära mig!
  • Ah, jag trodde svenska var svårt att lära sig så där ser man😀
  • Neack, är du FRÅN Sverige? Hittills verkar det som de som förstår språket inte bor i landet.
  • Japp är från Sverige. Har inte träffat på någon annan från Sverige än oss två.
  • Star trek har väl aldrig varit direkt stort här så det verkar väl rimligt, min flotta slutade just som nummer ett i ”heavy lies the crown”-eventet så flaggan hålls högt i.a.f. 😁🥇🇸🇪
  • Det är sant. Härligt att ni blev nummer ett! Min flotta slutade på plats 21. De flesta körde bara upp till treshold rewards och slutade där.
  • Så otroligt ful Designen på Reed var så är det fullt förståligt😜
  • Ja verkligen haha =P
  • Data denna gång får Reed at framstå som en schyst Zorn-tavla i.o.f.s. Men hur kom du in på Star trek Neack? Inte som att svensk TV översvämmades, eller för den delen översvämmas, av serierna direkt.
  • Ja det har varit många dåligt gjorda karaktärer nu tycker jag. Det var min farsa som kolla på Star Trek på 80 talet när jag växte upp, så började kolla med honom då. Tror the original series gick på SVT eller nåt liknande då. Sen har jag alltid varit en Scifi nörd haha. Själv då, hur kom du in på trek?
  • Det fantastiska 90-talet när en gång i veckan det gick ett avsnitt av TNG på typ tv1000, jag hade uppenbarligen mer tålamod då haha. Sedan sände de sporadiskt någon av filmerna på SVT och det tog lång tid innan jag fattade varför det plötsligt var en annan kapten på skeppet, sedan när vi fick internet så kollade jag precis allt som fanns och sedan har det bara fortsatt😀
  • Och ni underbara, god jul på er!🇸🇪
  • God Jul alla svenskar =)
  • Och kanske lite ni på Åland med, men det är fan så långt vi sträcker oss😜
  • Finns det inte någon svensk flotta man kan gå med i?
  • Inte som jag har hört talas om iaf.
  • Det finns det nu och den är dessutom döpt till "Svenska Flottan".
    Jag skapade den själv men jag har inte gjort det förr så jag hoppas att det funkar.
  • Funkar nog, att hitta 50 st aktiva som går med i den kan möjligen bli lite av en utmaning dock, men vem vet? 🇸🇪
  • Finns det inte någon svensk flotta man kan gå med i?
    Jag förmodar att du menar med "svensk flotta" att det är spelare som är ifrån Sverige. Och jag är ifrån Skåne med en egen flotta, men dessvärre är jag en ensam admiral och har varit det dom senaste 2-3 månaderna. Vem som helst är välkommen to join. :smile:
Sign In or Register to comment.