Home Fleet Central
Options

[DDF] Dutch Delta Fleet is -always- looking for DUTCH SPEAKING daily active players

[DDF] Dutch Delta Fleet is a group of multiple fleets always looking for new Dutch speaking players to join.

Are you a player who is active daily and do you speak Dutch? Then join us!

Our top fleet [DDF] is very active, and collects all fleet dailies each day. But we have several fleets, so there is a fleet for each players activity and experience. Inactive players are removed after a while, to make room for people who want to move up to the next fleet. This way we try to to keep all fleets active and filled.

If you are interested: Apply to "Dutch Delta Fleet Crew" fleet which is our entry-fleet for all people joining the first time, or contact any player in-game with any of these tags [DDF] [DDFA] [DDFC]

---- short summary in DUTCH below ----

Ben jij een dagelijks actieve Nederlandstalige speler apply dan bij "Dutch Delta Fleet Crew". Of spreek iemand in chat aan met deze tags: [DDF] [DDFA] [DDFC]

We zijn een groep spelers die meerdere fleets vullen, er is een plek voor iedereen passend bij je activiteit en ambitites in het spel. Inactieve spelers worden na verloop van tijd uit de fleet verwijderd om plaats vrij te maken voor mensen die wel actief zijn. Zo halen we zoveel mogelijk uit het spel met actieve en gevulde fleets.

Oud-fleet members die later toch weer dagelijks gaan spelen zijn altijd opnieuw welkom.

Comments

  • Options
    Ben nu al een tijdje bij DDF, en het is nog steeds een leuke bende om bij te horen. Net wat ik zocht actieve fleet met actieve spelers
  • Options
    Van een langzaam doodbloedende vloot ben ik DDF ingerold. Erg actieve vloot & wij halen dagelijks de meeste daily targets. Ook kun je via de Discord app met andere leden tips uitwisselen, vragen stellen of informatie opzoeken.

    Ben je actief & zoek je een actieve vloot dan is dit een goede match.
    I believe in coincidences. Coincidences happen every day. But I don't trust coincidences.
  • Options
    DDF (en gelieerde DDFA en DDFC) heeft leuke en actieve members die veel game informatie delen met elkaar en op die manier elkaar helpen om naar de top te komen. Elke nederlandstalige speler die het spel actief wil spelen kan met een gerust hart zich aanmelden, het plezier staat voorop!
  • Options
    En hoe lang duurt het voor een aanvraag wordt bekeken? 😉
  • Options
    En hoe lang duurt het voor een aanvraag wordt bekeken? 😉

    Meestal is een aanmelding binnen een halve dag wel gezien en geaccepteerd.

    Update fleet goals:
    DDFC: Starbase level 17
    DDFA: Starbase level 23
    DDF: Starbase level 31
  • Options
    Hoi,

    Ik en een vriend zitten in een vloot waar weinig gebeurt, dus we willen wel naar een actieve vloot overstappen in dezelfde tijdzone.

    Kan ik ons ook zo aanmelden?
    Ingame: Player Zero, en: Simonus
    Resp Lvl 49/46

    Halen vrijwel altijd onze dailies en hebben al wat components gespaard.
  • Options
    Sinds een paar maanden lid van deze leuke groep spelers.
    Er zitten echt goeie spelers tussen en dagelijks veel te beleven op Discord.
    Echt een aanrader om in deze vloot te zitten als je Nederlandse speler bent.

    Laatste events gaan als een malle, onze vloot zitten standaart bij de top 20.
  • Options
    Haha ik wist niet hoe het werkte...nu beiden ge-applied
  • Options
    Laatste events eindigde de [DDF] fleet in de fleet top 20-30.
    We blijven op zoek naar dagelijks spelende nederlandstalige mensen, dus laat van je horen als je mee wilt doen!
  • Options
    Dit ziet er goed uit.
    Ik zit bij een goede fleet en we zitten op starbase lvl38. Zelf zit ik op lvl 41.
    Op welk lvl zitten jullie op dit moment?
  • Options
    edited January 2018
    @Discovery wrote: »
    Ik zit bij een goede fleet en we zitten op starbase lvl38. Zelf zit ik op lvl 41.
    Op welk lvl zitten jullie op dit moment?

    Hoi @Discovery

    Onze starbases zijn op dit moment voor de verschillende fleets op:
    level 26 [DDFC] level 41 [DDFA] level 57 voor [DDF] en daar komt er met de nieuwe proficiency rooms bijna dagelijks een level bij.

    Ben je zelf een dagelijks actieve speler, en heb je zin om mee te doen in onze groep van enthousiaste Star Trek spelers, zowel in-game (en mischien op onze Discord chat), dan ben je altijd welkom.
  • Options
    Door een aantal gestopte spelers zijn er een paar plekken vrijgekomen.

    Ben je een vrijwel dagelijks actieve Nederlandstalige STT speler dan ben je welkom.

    Stuur een join request voor "Dutch Delta Fleet Academy" en je wordt werker geaccepteerd, samen kijken we dan welke van de fleets het beste bij je speel-activiteit past zodat je optimaal kan meeprofiteren van starbase levels en daily fleet rewards.
Sign In or Register to comment.