Bonjour de Paris.
J'adore les séries Star Trek, et en tant que fan, je voudrais collectionner les différents personnages. Malheureusement, il est trop difficile de terminer un personnage, et en plus pour finir par le cryogeniser. Pour les 5 étoiles c'est quasi impossibles, pour les 4 étoiles on récupère toujours des nouveaux personnages qui occupent la passerelle comme des tribules sans jamais obtenir la dernière étoile, et pour les 3 étoiles le RNG nous donne toujours les mêmes ( j'aurais pu faire une armée de Saavik et de Vedek Winn Adamy). Et quand on réussi à finaliser un personnage, il faut le congeler pour laisser une place libre et on ne profite donc pas de ses compétences. Quand je serais bloqué par la place, j'arrêterai de jouer et donc de payer ( même si je ne suis qu'un petit joueur à l'abonnement mensuel). Dommage car le jeu est sympa
The date for the next Q&A is not known yet.
It will not be a monthly occurrence
Reasonable that we can't have a q&a every month, but I do think a monthly update post would be very helpful to the players and go a long way toward improving relations.
Something on a regular schedule that tells us what is actively being worked on, and provides updates on timeframes for previously revealed features.
Did you look at the new starbase enhancement ideas posted in "Make It So"? Pete even took a lot of time to make graphical showcases of how the new starbase (with actual levels for the starbase itself) could look like.
"Everything about the Jem'Hadar is lethal!" - Eris (ST-DS9 Episode 2x26 "The Jem'Hadar")
The date for the next Q&A is not known yet.
Will you at least answer some more questions that were posted in the first Q&A? Otherwise I'll just have to repeat my questions in the coming Q&A's until I finally get an answer.
It's been unstickied so I assume this will fade into obscurity until some great new feature DB wants to promote or something else relating to Discovery is brought to light and they decide its time for another Q&A. (Remember the last one before this was the at a major release of the client software. This one near the Discovery and layoff events.)
Comments
J'adore les séries Star Trek, et en tant que fan, je voudrais collectionner les différents personnages. Malheureusement, il est trop difficile de terminer un personnage, et en plus pour finir par le cryogeniser. Pour les 5 étoiles c'est quasi impossibles, pour les 4 étoiles on récupère toujours des nouveaux personnages qui occupent la passerelle comme des tribules sans jamais obtenir la dernière étoile, et pour les 3 étoiles le RNG nous donne toujours les mêmes ( j'aurais pu faire une armée de Saavik et de Vedek Winn Adamy). Et quand on réussi à finaliser un personnage, il faut le congeler pour laisser une place libre et on ne profite donc pas de ses compétences. Quand je serais bloqué par la place, j'arrêterai de jouer et donc de payer ( même si je ne suis qu'un petit joueur à l'abonnement mensuel). Dommage car le jeu est sympa
If you don't use anything that runs windoze or 'droid OS (or through FB for that matter), it loads quite fast.
Lol it loads pretty fast on the non Big Brother OS--- -Droid just fine dandy and quick, assuming your phone isn't 5 years old.
An new update is due.
It is a great feature and appreciated. I would prefer to see it monthly but thanks for the heads up.
Something on a regular schedule that tells us what is actively being worked on, and provides updates on timeframes for previously revealed features.
Just a suggestion.
I was assuming like 2017, that we'd get 2 in 2018 and it be an irregularly scheduled bi-annual occurrence.
Will you at least answer some more questions that were posted in the first Q&A? Otherwise I'll just have to repeat my questions in the coming Q&A's until I finally get an answer.